Operátor Call centra poprvé

Kategorie: Zájmy a kultura
Operátor Call centra poprvé

Call centrum a operátor-ka

aneb... pojďme k věci ;) (edit: článek je původně na přání jinam o zkušenosti telefonisty, chcete-li operátora z Call centra, zůstal rozpracovaný, částečně dokončuji a vydávám s aktuálním datem ;) )

... není to o tom, že otravujete ;)
Tedy ne vždy :D

V dalších řádcích budu tykat a brát to na druhou osobu přátelským tónem ;) Vezměte si z toho, co potřebujete, hlavně ne trauma ;)

Předně: na operátorských linkách pro všechny naše tři největší tuzemské operátory ( v té době) jsem kdysi dělal, praxe asi 1/2 roku a stačilo :D

Následně bodově, když bude třeba, rozvedu to, takže popcorn k ruce (:D) :

-Klasický případ na odstřel: (Z. - zákazník, J-operátor z mého pohledu): "J-dobrý den, volám z pověření společnosti Operátor a chci se zeptat, zda máte chvilku na vyjádření spokojenosti s našimi službami. Z-Ne, jsem v práci, prosím zavolejte mi později, třeba po 14h kterýkoliv den, děkuju za ochotu, nashle. J-Takže upozorním Vás na nahrávaný hovor, volám tedy nevhod? " Člověče doprčic :D Jestliže Ti zákazník sám navrhne termín zavolání, protože ho ta nabídka markantně zajímá, tak to neznamená, že Tě pošle hned do Háje zeleného ;) Další věcí je bezpochyby i to, že třeba uvažuje o nějaké možnosti ke změně a voláš prostě ne-šikovně, jako na potvoru ale v době, kdy sice u sebe mobil má, ale za zadkem šéfy, co vrčí, pokud nejede jak robot u pásu ;) Takže položit větu: "Volám nevhod?" po úvodu předtím je pěst na oko, že ano? :D Divoká reakce na sebe u některých nenechá dlouho čekat! ;)

- "J-Chci Vám představit nabídku, možnost změny služeb, levnější tarify atd atd ... " Tady uvedu jediné, Oba, Ty i zákazník, víte, že koukneš a víš, kolik utrácí, neoblbuj a pojď rovnou na to, co může využít, ale upozorni ho, že o tom víš a systém to eviduje ;) Ideální je věta " Průměrnou útratu u Vás vidím 200-400.- kč měsíčně, převážně sms a mms/internet a data/xyz minut volání..." Nedělej ze zákazníka hlupáka, on ví, kolik prodrbe a Ty díky systému taky ;) Zkrátíme si cestu ;) Chápu, jsou sice postupy, ale ne do dnešní doby :D ;) Oslovuješ i mladé a ti setsakra ví, kolik kde proinvestujou ;)

-"Z-Kde jste na mě jako vzali číslo? Já Vám ho nedal/a!" Bohužel pro zákazníka, kontakty jsou operátora, on je majitelem a provozovatelem, buďme za to rádi, že nám občas zavolá nějakej/nějaká sympaťák/čka a nadhodí nám něco zajímavějšího za stejný nebo levnější peníz ;) Až se operátor sekne a řekne "KONČÍM A RUŠÍM", stejně nakonec pomažem jinam, bude-li kam ;) Jinak ale platí, což můžu říct i zákazníkovi, že je automaticky vedený v systému aktivních čísel a nic dalšího z výhrad tam nemám, ani údaje s ohledem na GDPR! ;) (vyjímka platí pouze, pokud volám paušálnímu zákazníkovi, který má údaje a já ho ještě v úvodu oslovím jménem před jeho představením!)

-"Z-Dobrý den, jmenuji se Novák a rád bych dostal číslo na ředitele společnosti (nebo jinou výše postavenou osobu). J-No, můžu Vám dát kontakt ->kamsi<- ... Z-Ne, Ty mi dáš číslo na toho člověka..." Pokud v tomhle případě prostě čísla nemám a nemohu je osobně přepojit, omluvím se, poděkuju za zavolání a poprosím zákazníka o jinej přístup formou třeba emailu na schránku a podobně, rozhodně nebudu 15 a víc minut povídat a nastřelovat čísla, to rozčílí i jinak klidného a poměrně laxního jedince ;)

Základní v každém směru vždy je domluvit se s zákazníkem na tom, co by skutečně potřeboval a šikovně představit i něco, v čem by ve finále ušetřil a rovnou mu přepočítat i srovnání, aby si propočítal sám v hlavě, kde je schopen platit při stejné částce za třebas i výhodnější služby ;)

Berte prosím na vědomí, jsme lidé jako Vy a také bychom se rádi něco dozvěděli, nikoliv však za cenu toho, že z Vás informace musíme skoro páčit anebo se skoro domáhat informací, co nám pomůžou se rozmyslet ;)

Nebojte se položit otázky, co Vás budou zajímat, můžeme najít i vhodné alternativy na konkrétních příkladech ;) Ideálně do fóra s názvem rubriky třeba Operátor/ka ;)

Díky za přečtení, Váš Marty9xxxx ;)

Komentáře

postPřidat komentář

Nebyly přidány žádné komentáře.