Sestřih funkcí K:CMS a Terr CMS

Kategorie: Začátky
Sestřih funkcí K:CMS a Terr CMS

Inspirace aneb co uměl K:CMS ?

Dobrý dotaz a rozhodně téma do pranice... Tento článek z doby již minulé mě dohnal a tak udávám poslední datum aktuálnosti ;) K:CMS mě dostal ve dnech, kdy jsem se zajímal o počátky zjednodušeného editování HTML a CSS a redakční a publikační systém byl ideální volbou... Byl malý, jednoduchý na správu (článků, galerií, souborů ke stažení, kategorií atd.) a časem mě pohltil :) Hrál jsem si, narážel a zkoušel :) Škoda, že neustál tlak na vývojáře a upustilo se od něj :(

18.10.2011 [08:47], Martin S., Moje práce, komentováno 0×, zobrazeno 66×

(Opět výčet z mého bývalého webu o tom, jak je šikovný K:CMS a co vše umí! Práce s textem, to je moje :-) )

Moc často jsem v poslední době dotázán na to, co vlastně náš produkt podporuje a co má za funkce. Protože většina těchto lidí buď systém RS nezná, nebo jen nechce použít Google, definuji jej krátce a stručně...

Hlavní funkce systému K:CMS

 

  • Lze vytvářet rubriky
  • Lze přidávat od verze 2.0.0 i obrázky a ankety k jednotlivým článkům
  • Lze vkládat komentáře jak registrovanými uživateli, tak i neregistrovanými...
  • Lze zakládat fotogalerie a prohlížet si je
  • Lze nahrávat soubory a to jak samostatně tak i k článkům
  • Lze ohlídat vydávané články dle toho, co základní a nejvyšší admin chce mít v přehledu
  • Lze vložit většinu vnějších aplikací jako počítadlo atd. a není problém vložit jednoduchou formu přímo na přání...
  • Lze systémem posílat emaily a informovat tak registrované uživatele o novinkách nejen na Vašem prostoru, kde RS je...
  • Lze definovaným uživatelům-škodičům zakázat přístup
  • Lze spravovat uživatele

Pokud jsem na něco zapomněl, ale chtěl by to některý z potencionálních zájemců vědět, není problém se zeptat!

Dodatek k podpoře: Protože mi nejen v emailech dochází i komenty na aktivitu naší Technické podpory a to Všech jejích členů, jen dodávám, že tato podpora je poskytována na základě znalostí daného člena a času, jež mu dovoluje se aktivně věnovat konkrétním potížím nejen se systémem!

Maximální dobou pro takovou odpověď na problém může dle všeobecných pravidel být až 30 dní (což ovšem prakticky nebývá...) dle netikety a obecných pravidel pro podpory a jiné spolky poskytující "službu" na základě daného výrobku-softwaru!

děkuji za pozornost a pochopení, pod tímto článkem máte prostor na reakce!

Komentáře

postPřidat komentář

Nebyly přidány žádné komentáře.